Subject: FW: Maa-ameti internetipõhiste kaardirakenduste kasutusleping
From: Ene Jüriska <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 23 Apr 2024 15:30:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Ene Jüriska
Sent: Tuesday, April 23, 2024 3:29 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Maa-ameti internetipõhiste kaardirakenduste kasutusleping

Tere

Meievahelise internetipõhiste kaardirakenduste kasutuslepingu nr 8-13/20/11 
, 23.03.2020 tähtaeg on lõppenud ning on vaja uus leping sõlmida.

 Saadan teile Maa-ameti internetipõhiste kaardirakenduste eeltäidetud 
kasutuslepingu (standardleping).

Palun täitke LISA 1 volitatud aktuaalsed kasutajad ja kaardirakenduste 
nimetused ning milliste õigustega soovite kasutajaid volitada neid kasutama.

Palun märkige lepingu punktis 4.6. teie kontaktisik, kes mind teavitab 
uutest ning lahkunud kasutajatest peale lepingu allkirjastamist 3 aasta 
jooksul.

Palun uuendage vastavalt andmed ning saatke leping mulle tagasi.

Lepingu allkirjastab esimesena  Maa-ameti peadirektor ning  see 
registreeritakse dokumendihaldussüsteemis ning saadetakse DHS kaudu teile 
tagasi allkirjastamiseks.

Olen valmis vastama lepinguga seonduvatele küsimustele.

Parimatega

Ene Jüriska

peaspetsialist | Geoinformaatika osakond

ruumiandmeteenuste büroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 54550838

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.